فعالیت خانه‌های مسافر در بانه ممنوع است

5ff2f88c0fac0_5ff2f88c0fac2

رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بانه از برخورد با فعالیت خانه‌ مسافرهای غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

سعداله رحیمی‌خواه اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبه کمیته امنیت گردشگران شهرستان بانه، هرگونه فعالیت خانه‌های مسافر غیرمجاز بوده و با افراد خاطی برخورد قانونی می‌شود.

وی افزود: اسکان مسافران و گردشگران در خانه‌های غیرمجاز علاوه بر تبعات منفی از لحاظ اجتماعی و فرهنگی، به مراکز اقامتی این شهرستان نیز زیان اقتصادی وارد می‌کند.

رحیمی خواه به برخورد قانونی با این افراد اشاره کرد گفت: در همین راستا تا اطلاع ثانوی و بنا به دستور مقام‌قضایی فعالیت واسطه‌هایی که در میادین شهر با نصب بنر اقدام به پذیرش مسافر می‌کنند ممنوع بوده و با صدور دستور مقام قضائی با متخلفین برابر قانون و مقررات برخورد خواهد شد.

وی از مسافران و گردشگران درخواست کرد که به منظور مصون بودن از هرگونه آسیب فرهنگی و اجتماعی از مراکز اقامتی رسمی در این شهرستان استفاده کنند. ‌

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

رونمایی از نامه‌های ونگوگ برای اولین بار/ عکس

د ژانویه 4 , 2021
مجموعه‌ای از نامه‌های دست‌نویس ونسان ونگوگ، نقاش معروف هلندی برای اولین بار در موزه‌ای در آمستردام به نمایش گذاشته شد. موزه ونگوگ آمستردام برای اولین بار در تاریخ هنر، ۴۰ نامه دست‌نویس به جا مانده از ونسان ونگوگ را به نمایش گذاشته است. برای آن دسته از علاقه‌مندانی که امکان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000