کیهان: فاطمه معتمدآریا اعتراف کرد

5ff146bae53f0_5ff146bae53f2 روزنامه کیهان ذیل تیتر "اعتراف فاطمه معتمدآریا به رشد سینمای ایران پس از انقلاب" به مقایسه صحبت‌های این بازیگر در برنامه شهاب حسینی با صحبت‌های دو سال قبلش در جشنواره فیلم فجر پرداخت.

کیهان نوشت: بازیگر زن سینما و تلویزیون تأکید کرد که سینمای ایران بعد از انقلاب اجازه رشد و پیشرفت یافت.

ببینید: فاطمه معتمدآریا: به سینمای ایران، بعد از انقلاب اجازه رشد داده شد

فاطمه معتمدآریا که دو سال قبل در افتتاحیه جشنواره فجر گفته بود که در چهل سال گذشته همیشه برای متوقف کردن او تلاش شده بود، این بار در یک برنامه اینترنتی برخلاف اظهارات گذشته‌اش اعتراف کرد: سینما بعد از انقلاب اجازه رشد پیدا کرد و انصافاً در دهه ۶۰ و ۷۰ عین یک بمب در جهان منفجر شد.

وی با‌ اشاره به موفقیت‌های سینماگران ایران در محافل و جشنواره‌های بین‌المللی، به عنوان بخشی از دستاورد انقلاب در سینما افزود: این بستر وجود دارد و فقط کافی است ما از آن محافظت کنیم.

گفتنی است، احیای سینمای ایران در اثر انقلاب اسلامی، واقعیت انکارناپذیری است؛ همه سینماگران معترف هستند که انقلاب اسلامی باعث رشد و شکوفایی سینما در ایران شد، با این حال، برخی از آنها حاضر به ادای دین به انقلاب اسلامی نیستند!

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

دست نوشته جلال آل‌احمد درباره مرگ و بیماری نیما/ او دیشب مُرد، ۲ بعد از نیمه‌شب!

ی ژانویه 3 , 2021
جلال آل‌احمد و همسرش بانو سیمین دانشور در واپسین سال‌های زندگی نیما با او و خانواده‌اش حشر و نشری مفصل داشتند و به قول سیمین دانشور، تقریباً شب و روزشان با نیما بود. محمدحسین دانایی که روزنامه‌نگار و از نویسندگان شناخته شده کشور است، مجموعه‌ای از دست‌نوشته‌های دایی خود را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000