درگذشت یک هنرمند جوان دیگر بر اثر کرونا

5ff0783d6f94e_5ff0783d6f950 یک هنرمند جوان تئاتر بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

علیرضا رنجبر که در حوزه چهره‌پردازی فعالیت می‌کرد، بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

او متولد ٧ بهمن ١٣۶٢ در سوادکوه بود و در آستانه ۳۷ سالگی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

علیرضا رنجبر از سال ٨٨ فعالیت خود را ابتدا به عنوان مجری گریم شروع کرد و بعدتر فعالیت خود را به عنوان طراح گریم ادامه داد.

او طی روزهای اخیر بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستانی در سوادکوه بستری بود و شامگاه ۱۱ دی ماه به بیمارستانی در تهران منتقل شد ولی روز گذشته، ۱۲ دی ماه در همین بیمارستان درگذشت.

این هنرمند جوان به عنوان مجری گریم با اجرای نمایش‌هایی همچون «تیغ کهنه»، «آندورا»، «خانواده»، «هزار شلاق»، «کرگدن»، « بی‌پدر»، «این یک پیپ نیست»، «درس»، «آخرین بازی»، «بازی استریندبرگ»، «چیدا»، «سونات اشباح»، «طناب» و «مرده‌های بی کفن و دفن» همکاری داشت. او همچنین طراح گریم نمایش‌هایی همچون «بوفالوی آمریکایی»، «ننه دلاور و فرزندانش»، «قلاده‌ای برای یک سگ مرده» و «پوست‌های شکلاتی» بود.

در کارنامه هنری او همکاری با کارگردان‌هایی همانند سید محمد مساوات، نصیر ملکی جو، مریم میرعابدی، افشین زمانی، عباس بابایی و … به چشم می‌خورد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سردار فضلی چگونه از شهادت سردار سلیمانی مطلع شد؟

ش ژانویه 2 , 2021
سیاسی/ دفاعی ماجرای ملاقاتی با حاج قاسم که قرار بود بعد از سفرش به بغداد انجام شود.badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000