تقاضا از مجلس برای افزایش اعتبارات هلال احمر در بودجه ۱۴۰۰

تقاضا از مجلس برای افزایش اعتبارات هلال احمر در بودجه ۱۴۰۰

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم تا نسبت به افزایش اعتبار هلال احمر در بودجه سال ۱۴۰۰ اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر جشنواره فرهنگی هنری «رفیق خوشبخت ما» به مناسبت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی به همت جمعیت هلال احمر رونمایی شد.

کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر در این مراسم گفت: جا دارد تا یاد و خاطره سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را پاس بداریم و شهادت ایشان را به مقام معظم رهبری و ملت ایران تسلیت بگوییم.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: حدود ۱ میلیون نفر از جوانان کشور با هلال احمر فعالیت می‌کنند و این افراد درگاه ورودی و اجرایی هلال هستند. این جوانان کمبودهایی را در کشور دارند که نیاز به رسیدگی و توجه دارد.

همتی تصریح کرد: چندسال است که حوزه جوانان هلال احمر به فراموشی سپرده شده اما امروزه الویت ما توجه به جوانان هلال احمر است. بسیاری از اردوگاه های هلال احمر در استان ها متروکه شده است که در حال به روز رسانی آنها هستیم اما دچار کمبودهای مالی هستیم.

وی تصریح کرد: اخیراً نیز به دنبال جذب نیروهای هلال احمر از طریق برگزاری آزمون هستیم و برای این امر نیاز به کمک مجلس در بودجه هلال احمر داریم. ما اگر بتوانیم ولو ۵۰۰ نفر از این جوانان و راه اندازی اردوگاه های هلال در استان ها را راه اندازی کنیم، در هنگام وقوع حوادث آمادگی بیشتری خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: با لایحه بودجه فعلی با ۸۰۰ میلیارد تومان کسری بودجه در هلال مواجه هستیم و این رقم تنها برای هزینه های جاری هلال مصرف خواهد شد و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم تا نسبت به افزایش اعتبار هلال احمر در بودجه سال ۱۴۰۰ اقدام کنند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : مهر

پست بعدی

پیام جانی دپ به مناسبت سال جدید/ بکُشید و پشیمان نشوید!

ش ژانویه 2 , 2021
سوپراستار آمریکایی نوشت: برای مهربانی و دلرحم بودن خجالت نکشید اما اگر زمانی در زندگی‌تان برای کشتن فرا رسید، بکشید و پشیمان نباشید. جانی دپ سال ۲۰۲۰ را با آرزوی "هیچ چیز غیر از شادی و سلامتی برای همه" و امید به اینکه طرفدارانش "امشب لحظه‌ای برای لبخند زدن" و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000