طرح صهیونیستی برای منع فلسطینیان از هرگونه ساخت‌وساز در کرانه باختری

سیاسی/ بین الملل 5ff0603b4df03_5ff0603b4df06 وزارت شهرک سازی رژیم صهیونیستی سرگرم اجرای طرح موسوم به پایش ساخت و ساز فلسطینیان در مناطق کرانه باختری و اختصاص ۲۰ میلیون شیکل برای این اقدام است.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت ضمن اشاره به این مطلب، افزود که این وزارتخانه در چارچوب طرح مذکور با استفاده گشتی‌های سیار و پهپادها و سیستم‌های الکترونیکی هرگونه عملیات ساخت و ساز فلسطینی در منطقه مذکور را رصد و تصویربرداری می‌کند.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این اقدام با هدف دست اندازی به اراضی فلسطینی و ساخت و ساز شهرک‌های یهودی بر روی آنها صورت می‌گیرد.
ارتش صهیونیستی طی چند ماه گذشته به روند تخریب منازل فلسطینیان و تاسیسات آنان در مناطق ج شدت بخشیده است و اخطاریه‌هایی را در زمینه تخریب این خانه‌ها به مالکانشان تحویل داده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ارزش سهام عدالت، امروز ۱۳ دی ۹۹

ش ژانویه 2 , 2021
امروز (۱۳ دی ماه ۹۹) ارزش سبد دارندگان سهام عدالت ۴۹۰ هزار تومانی به ۱۰ میلیون و صد هزار تومان رسید. پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران (شنبه ۱۳ دی ماه ۹۹)، ارزش هر برگه سهام عدالت ۴۹۰ هزارتومانی دارندگان این سهام به ۱۰ میلیون و صد هزار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000