اثربخشی واکسن سینوفارم چین ۷۹ درصد اعلام شد

5fec917c70edf_2020-12-30_18-11

شرکت داروسازی سینوفارم چین روز چهارشنبه در بیانیه ای اثر بخشی واکسن ضد کرونا ساخت این موسسه را ۷۹ درصد اعلام کرد.

سینوفارم اولین شرکت چینی است که میزان اثر بخشی واکسن در حال تهیه خود را اعلام کرده است. با این حال، مقامات چینی واکسیناسیون بیش از یک میلیون نفر را با استفاده از واکسن های ساخت داخل آغاز کرده اند.

بر اساس این بیانیه، اثربخشی این واکسن ۷۹.۴۳ درصد اعلام شده که کمتر از شرکت های فایزر با ۹۵ درصد و مدرنا با ۹۴.۱ است.

درصد اعلام شده در مورد اثربخشی واکسن سینوفارم که بر اساس تجزیه و تحلیل فاز سوم آزمایش های بالینی این واکسن استخراج شده، کمتر از ۸۶ درصدی است که امارات متحده عربی ۲۰ روز پیش در مورد این واکسن اعلام کرد.

انتشار این گزارش در حالی است که محققان ترکیه نیز روز پنجشنبه اثر بخشی این واکسن را ۹۱.۲ درصد و محققان برزیل هم بین ۵۰ تا ۹۰ درصد اعلام کردند.

واکسن سینوفارم یکی از ۵ واکسن پیشرو در چین است که در برنامه استفاده اضطراری از واکسن در این کشور مورد استفاده قرار گرفته است.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

۱۱ هنرمند مصری، ظرف ۷۲ ساعت کرونا گرفتند

چ دسامبر 30 , 2020
ابتلای ۱۱ هنرمند مصری به کرونا در طول سه روز موجب نگرانی برای ادامه ساخت سریال‌های رمضانی در این کشور شده است. به گزارش خبر فوری به نقل از الجزیره، در طول ۷۲ ساعت گذشته ۱۱ بازیگر، کارگردان، تهیه کننده و نویسنده مصری که در حال ساخت سریال بودند به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000