خوانندگی زیبای حامد بهداد در سریال دندون طلا/ ویدئو

5feaea51103c9_5feaea51103cb حامد بهداد اخیراً برای انتشار اولین آلبومش مجوز گرفته است. او پیشتر نیز تجربه خوانندگی داشته و یکی از نمونه اجراهای او یک روحوضی خوانی در سریال "دندون طلا" است.

حامد بهداد قرار است به زودی آلبومی تحت عنوان "هزار هیچ" با خوانندگی و آهنگسازی خودش منتشر کند. بهداد پیشتر گفته بود که آلبومش در سبک راک و بلوز خواهد بود.

حامد بهداد پیش از این چند تک آهنگ را منتشر کرده بود. هم‌خوانی با رضا یزدانی و اجرای تیتراژ فیلم سینمایی "بی‌تابی بیتا" و سریال "مثل یک کابوس" از جمله فعالیت‌های موسیقایی او به شمار می‌رود. این بازیگر در فیلم سینمایی "مجنون لیلی" هم قطعه "دارم می‌سوزم" را خواند.

این بازیگر همچنین تجربه خوانندگی در سریال "دندون طلا" و برگزاری کنسرت با گروه دارکوب را هم در کارنامه موسیقایی خود دارد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

غرق در دنیای موسیقی با آنر مجیک ایربادز

س دسامبر 29 , 2020
بازار ایربادها (هدفون‌های بی‌سیم بلوتوثی)، هیچ‌گاه تا این حد داغ نبوده است. اکثر شرکت‌های مطرح فناوری حداقل یک نمونه از این محصول را راهی بازار کرده‌اند. آنر هم در ادامه موفقیت سری فلای‌پادزها (Flypods) خود، آنر مجیک ایربادز (Magic Earbuds) را روانه بازار کرده است. افزایش محبوبیت گجت‌های پوشیدنی هوشمند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000