شناسایی ۴۸ متهم در رابطه با ترور شهید سلیمانی/ ردپاى آلمان در ترور

سیاسی/ قضایی 5fea30a69dfa8_2020-12-28_22-53 دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: در ارتباط با پرونده شهید حاج قاسم سلیمانی ۴۸ متهم شناسایی شدند و اقدامات لازم برای تحت تعقیب قراردادن آن‌ها انجام شده است.

علی باقری کنی اظهار داشت: در ارتباط با پرونده شهید حاج قاسم سلیمانی ۴۸ متهم شناسایی شدند و اقدامات لازم برای تحت تعقیب قراردادن آن‌ها انجام شده است.

وی تصریح کرد: از کشورهایی که به نوعی دخیل و درگیر در این جنایت ترور بودند، درخواست شده که اطلاعات و مستندات را در اختیار دستگاه قضائی ایران قرار دهند.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: آخرین کشور آلمان بود؛ اخبار و اطلاعاتی به دست ما رسید که پایگاه آمریکایی‌ها (رامشتاین) در آلمان در تبادل اطلاعات میان پهپادهای آمریکایی که در جنایت ترور شهید سلیمانی درگیر بودند دخیل بوده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

خاطره‌ای از دیدار با جلال آل احمد

د دسامبر 28 , 2020
حسن کامشاد با بیان به این‌که «جلال آل احمد» از تحصیل‌کرده‌های پرورده در فرنگ خوشش نمی‌آمد و همه را «غرب‌زده» می‌پنداشت، از دیدار با او پس از بازگشت از انگلستان می‌گوید. حسن کامشاد، مترجم و پژوهشگر ادبی در کتاب «حدیث نفس» یا «خاطرات رسته از فراموشی» در بخشی از خاطرات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000