صرافان امروز دلار را چند خریدند؟

5fe78acd0205d_5fe78acd02060 قیمت دلار در اولین روز هفته روند نزولی را تجربه کرد.

در اولین ساعات روز قیمت دلار در صرافی‌های بانکی به ۲۵ هزار و ۸۶۰ تومان رسید اما در فاصله کوتاهی با کاهش ۵۰ تومانی قیمت هر دلار در صرافی‌های بانکی به بهایی معادل ۲۵ هزار و ۸۱۰ تومان فروخته شد.

از میانه روز این رقم با کاهش دوباره ۵۰ تومانی، ۲۵ هزار و ۷۶۰ تومان اعلام شد.

دلار

بازار ارز در حالی به فعالیت خود پایان داد که نرخ فروش هر دلار برابر با این رقم بود اما صرافان بانکی هر دلار را به قیمت ۲۴ هزار و ۷۶۰ تومان از مردم خریداری کردند.

این فاصله هزار تومانی حالا به فاصله‌ای طبیعی در صرافی‌های بانکی تبدیل شده است. پیش از خیز قیمتی دلار، فاصله خرید و فروش قیمت دلار در صرافی‌های بانکی در محدوده ۱۰۰ تا ۱۵۰ تومان بود.

امروز در سامانه نیما نیز رقم فروش هر دلار ۲۵ هزار و ۵۳۷ تومان تعیین شد. بر این اساس قیمت فروش یورو نیز ۳۱ هزار و ۳۴۹ تومان اعلام شده است. گزارش‌های رسیده نشان می‌دهد قیمت خرید دلار در این سامانه نیز ۲۵ هزار و ۳۵۸ تومان و قیمت خرید یورو ۲۹ هزار و ۷۴۳ تومان بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

انتقادها از انتخاب ستاره هالیوود برای نقش ملکه مصری

ی دسامبر 27 , 2020
"گل گدوت" قرار است در فیلمی به تهیه‌کنندگی خودش، نقش ملکه مصری را بازی کند اما انتخاب گدوت برای این نقش با انتقاداتی همراه شده است؛ چرا که او یک بازیگر اسرائیلی است. "زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴" دومین همکاری میان "پتی جنکینز" کارگردان و "گل گدوت" است، اما آن‌ها قرار است […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000