احسان علیخانی سراغ بیمارستان مسیح دانشوری رفت

5fe47a05d811d_5fe47a05d811f مخاطبان مسابقه «عصر جدید» بعد از ماه‌ها انتظار و توقف ضبط و پخش این برنامه به دلیل کرونا، می‌توانند از امشب بیننده برنامه محبوب‌شان باشند.

داوران این رقابت تلویزیونی، به نقاطی از استودیو رفته‌اند که در این دو سال، پا به آنجا نگذاشته‌اند، روی صندلی‌های جدیدی نشسته‌اند که تاکنون، تجربه نکرده‌اند، از حال و احوال کرونازده زندگی خود و جامعه گفته‌اند و خودشان، مهمان عصرجدید و همزمان، میزبان مهمانان هیجان‌انگیزی شده‌اند.

احسان علیخانی امشب با دکتر پیام طبرسی رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری گفتگو می‌کند، البته علیخانی در ۸ قسمت گفتگوهایی جذاب با مهمانان خواهد داشت و در ویژه‌برنامه هشتگ عصرجدید، حضور دارد.

ایمان قیاسی نیز امشب با امین حیایی یکی از داوران عصر جدید گفتگو دارد، خاطره بازی می‌کنند و به جاهای مختلف استودیو عصر جدید سرک می‌کشند. البته به دعوت عوامل عصر جدید سیاوش اسعدی کارگردان فیلم درخونگاه به استودیو می‌آید و درباره این مسابقه با امین حیایی و ایمان قیاسی صحبت می‌کند.

در بخش دیگری از هشتگ عصر جدید با شرکت‌کنندگان سال گذشته و امسال، گفتگوهای تصویری برگزار می‌شود.

هشتگ عصر جدید پنج شنبه و جمعه ساعت ۲۱ از شبکه سه سیما پخش می‌شود واز هفته آینده به صورت ثابت شنبه و یکشنبه‌ها پخش خواهد شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کانادا: نامگذاری سالگرد سرنگونی هواپیمای اوکراینی به عنوان "روز قربانیان فجایع هوایی "

پ دسامبر 24 , 2020
سیاسی/ بین الملل جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا اعلام کرد که دولتش قصد دارد یک روز ملی را به قربانیان فجایع هوایی اختصاص دهد. به گزارش سی‌بی‌سی، او گفت که روز ۸ ژانویه، روزی که یک سال پیش هواپیمای اوکراینی در اثر شلیک موشکی ایران در نزدیکی تهران سرنگون شد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000