تکذیب شایعه درگذشت محسن قرائتی/ مدیر دفتر قرائتی: آنچه در فضای مجازی منتشر شده مربوط به دو سال پیش است

سیاسی/ سیاست داخلی 5fe2364f86ad8_5fe2364f86ada مدیر دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی با تکذیب شایعه درگذشت این‌ مفسر قرآنی گفت: حال عمومی این استاد قرآن مساعد بوده و به زودی علاقه‌مندان می‌توانند از آثار جدید ایشان بهره ببرند.

محمدعلی آخوندزاده یزدی – مدیر دفتر حجت الاسلام قرائتی – در گفت‌وگویی، با تکذیب خبری که در فضای مجازی و پیام‌رسان‌ها منتشر و دست به دست شده است، گفت: خداراشکر جناب قرائتی مشکل خاصی نداشته و آنچه که در فضای مجازی منتشر شده است، تکرار شایعه‌ای مربوط به دو سال پیش و زمان کسالت ایشان در همان زمان است.

وی خاطرنشان کرد: انشاءالله کارهای جدیدی از حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در فضای مجازی و تدوین کتاب خواهیم دید که علاقه‌مندان می‌توانند با آن‌ها از دست‌آوردهای دینی جناب قرائتی در حوزه قرآن و نماز بهره ببرند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

عضو مجمع تشخیص مصلحت: FATF ربطی به واکسن کرونا ندارد/ فردا مرغ و تخم مرغ را هم به این موضوع نچسبانید

س دسامبر 22 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: اگر بعضی ها شتاب دارند نباید از مسأله FATF استفاده ابزاری کنند و امروز واکسن کرونا، فردا مرغ و تخم مرغ و پس فردا مسائل مختلف دیگر را به آن بچسبانند. ایروانی گفت: اصولاً قواعد FATF شامل اقلام بشردوستانه نمی‌شود، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000