رویدادی برای توسعه اقتصاد خلاق و فناوری‌های فرهنگی

5fe0cc2e6055f_2020-12-21_19-54 اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران با همکاری بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی و موسسه فرهنگ و هنر در محیط مجازی «نخستین رویداد جذب سرمایه در حوزه فناوری های فرهنگی» را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران مهندس اکبر شیرکوند دبیر رویداد و رئیس اداره ارشاد شهر تهران، هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی کسب و کارهای نوپا در حوزه فناوری های فرهنگی بعنوان منابع خلاق سرمایه¬پذیر و اتصال آنها به سرمایه¬گذاران تخصصی بیان کرد.
شیرکوند گفت: از ویژگی¬های این رویداد، حضور سرمایه‌گذاران معتبر و مراکز مهم حمایتی صنایع خلاق است که امید به نتایج مطلوب رویداد را بسیار تقویت می¬کند. سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، صندوق اعتباری هنر، صندوق کارآفرینی امید، مدیران مراکز رشد، مدیران شتابدهنده‌های تخصصی، مدیران صندوق های خطرپذیر، مدیران ارشد دولتی از دستگاه¬های ستادی و اجرایی کشور و… به میدان آمده¬اند تا شاهد رویدادی موثر باشیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران در ادامه گفت: فراخوان شناسایی ایده‌های نوآورانه و فناورانه با محوریت فناوری¬های نوین دیجیتال سرمایه¬پذیر در محورهای سینما، پویانمایی و تئاتر، چاپ و نشر و رسانه‌های خبری، هنرهای تجسمی، مد و لباس، تبلیغات، دکوراسیون و معماری، موسیقی، بازی‌های رایانه¬های و صنایع سرگرمی تنظیم شده و اطلاع¬رسانی گسترده¬ای در حال انجام است.
علاقه¬مندان برای ثبت¬نام در این رویداد می¬توانند به وبسایت www.abrezendegi.ir مراجعه کنند و اطلاعات تکمیلی لازم را نیز دریافت نمایند. همچنین، دبیرخانه رویداد به کسبوکارهای منتخب، مشاوره¬های تخصصی ارائه خواهد داد. دبیر رویداد اضافه کرد؛کسب¬وکارهای متقاضی، در طی فرایند داوری توسط اساتید و متخصصان امر، مورد ارزیابی قرار گرفته و نهایتاً بهترین¬ها به مرحلة نهایی راه می¬یابند تا در موعد برگزاری رویداد، ایده¬های کارآفرینی و طرح¬های کسب¬وکار خود را به سرمایه¬گذاران معرفی کنند. برنامه¬های ویژه¬ای برای بازتاب رویداد تدارک دیده شده تا عموم علاقه¬مندان بتوانند در جریان رویداد قرار گیرند. همچنین با هماهنگی به¬عمل آمده، چند کسب وکار منتخب رویداد به برنامة تلویونی «میدون» معرفی خواهند شد. یادآور می شود زمان ثبت نام از 30 آذر تا 30 دی ماه 1399 و زمان برگزاری رویداد بهمن ماه 1399 در محل «آسمان نمای گنبد مینا» در تهران خواهد بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پربازدیدترین برنامه اینترنتی یلدا با ۲۹ میلیون دقیقه تماشا / همراه اول در روبیکا رکورد زد

د دسامبر 21 , 2020
ویژه‌برنامه ترکیبی_ویدئویی همراه اول برای شب یلدا با استقبال چشم‌گیر کاربران روبرو شد. ویژه‌برنامه یلدای همراه اول که با نام «یلدا ٩٩» در روزهای شنبه و یکشنبه ٢٩ و ٣٠ آذرماه از ساعت ۲۰ و ٣٠ دقیقه در وب سایت و اپلیکیشن روبیکا پخش می شد، تا امروز دوشنبه یکم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000