فرشته رحمت بیمار

5fdfaa0c5922e_2020-12-20_23-16

کادر پرستاری در کنار تیم پزشکی، سختی‌ها و مشقت‌های زیادی را در روزهای بحرانی کرونا تحمل کردند تا افراد درگیر این بیماری، کمتر دچار آسیب شوند.

لذت و آرامش سختی‌های این روزها، زمانی بر جان خسته پرستاران می‌نشست که می‌دیدند بیماران مبتلا به کرونا، بهبود یافته و از بیمارستان مرخص می‌شوند و برعکس، اگر یک نفر از همین بیماران فوت می‌کرد، این کادر درمان بود که بیشتر از دیگران متحمل فشار روحی می‌شد.

در این روزهای سخت که انگار سایه سیاه کرونا رفتنی نیست، دنیا یک قهرمان بیشتر ندارد: کادر درمان؛ که در چند ماه گذشته سینه به سینه کرونا ایستاده اند و با وجود خطر دائمی که آنها را تهدید می‌کند تلاش کرده اند مردم را از چنگال کرونا بیرون بکشند.

در حالی که در چند ماه اخیر و شرایط فعلی در تمام دنیا تلاش می‌شود تا از کادر درمان برای از خودگذشتگی‌ها و تلاش‌هایشان قدردانی شود، اما در ایران، کمبود نیرو، قراردادهای ۸۹ روزه و بی‌مزایا، کارانه‌های معوق و حداقلی و… بارهایی سنگین‌تر از کرونا هستند که کمر پرستاران را خم کرده است.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

۱۷۷ فوتی و ۶۳۱۲ ابتلای جدید کرونا در کشور

ی دسامبر 20 , 2020
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۶۳۱۲ مبتلا به کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۳۰ آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۳۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۰۵ نفر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000