واکنش جورج کلونی به فایل صوتی عصبانیت تام کروزدر صحنه فیلمبرداری ‘ماموریت غیرممکن’

5fdba212c3c4f_5fdba212c3c51 جورج کلونی، بازیگر سرشناس هالیوود واکنش تام کروز دیگر بازیگر و تهیه کننده معروف سینما را که بر سر کارکنان گروه فیلمبرداری به خاطر رعایت نکردن دستورالعمل های کووید ۱۹ فریاد می زند، “زیاده روی” ندانسته است.

روز گذشته فایل صوتی از تام کروز منتشر شده که ظاهرا افرادی را سرصحنه فیلمبرداری “ماموریت غیرممکن ۷” تهدید می کند، چنانچه پروتکل های بهداشتی را بار دیگر رعایت نکنند، اخراج می شوند.

جورج کلونی گفته که “شخصا این کار را نمی کند”، اما او کاملا “مسئولیت” کروز را در مقابل تمامی کسانی که در تولید فیلم دخیل هستند، درک می کند.

آقای کلونی همچنین افزوده که بدرستی نمی داند که دقیقا قبل از چنین واکنشی از سوی تام کروز، چند بار عوامل تولید این پروتکل ها را رعایت نکرده بودند.

در فایل صوتی، صدای فریاد تام کروز شنیده می شود که می گوید” آن ها به هالیوود بازگشتند تا به خاطر ما فیلم بسازند. ما هزاران فرصت شغلی ایجاد کردیم.”

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

گام بلند بانک صادرات ایران برای توسعه قشم

پ دسامبر 17 , 2020
تفاهم‌نامه گسترش همکاری‌های بانک صادرات ایران با سازمان منطقه آزاد قشم با حضور حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک و حمیدرضا مؤمنی، مدیرعامل این سازمان در برج سپهر بانک صادرات ایران امضا شد. حجت‌اله صیدی در آیین امضای این تفاهم‌نامه برای تأمین مالی پروژه‌های سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید و توسعه این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000