دلیل آلودگی هوای تهران از زبان رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس

5fd624473c3aa_5fd624473c3ad

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس در مورد آلودگی هوای تهران می‌گوید: سهم قابل توجهی از ⁧‫آلودگی هوای تهران‬⁩ یا ناشی از ⁧‫کارخانه‌های سیمان‬⁩ و نیروگاه‌های برق اطراف تهران، و یا ناشی از ⁧‫فرسودگی‬⁩ ناوگان حمل ونقل است.

سمیه رفیعی در صفحه رسمی توییر خود با اشاره به جلسه روز شنبه خود با رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران گفت: در آن جلسه در مورد آلودگی هوای تهران، اعلام کردم سهم قابل توجهی از ⁧‫آلودگی هوای تهران‬⁩ یا ناشی از ⁧‫کارخانه‌های سیمان‬⁩ و نیروگاه‌های برق اطراف تهران و یا ناشی از ⁧‫فرسودگی‬⁩ ناوگان حمل ونقل است.

وی افزود: همچنین تاکید کردم نیروی انتظامی برای آزادسازی هزاران ⁧‫موتور رسوبی‬⁩ و فرسوده در پارکینگ‌های پایتخت نیز، بایستی تمهیداتی از جمله ممنوعیت تردد در کلانشهرها و یا بهینه‌سازی برای سیستم سوخت رسانی موتورها را اعمال کند.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اسامی ممنوع برای دختران و پسران؛ از چاه و چراغ و زنگی تا پارچه و پاکت و پنیر

ی دسامبر 13 , 2020
اسامی ممنوع برای دختران و پسران؛ از چاه و چراغ و زنگی تا پارچه و پاکت و پنیراگر فکر می‌کنید که می‌توانید هر اسمی برای فرزندتان انتخاب کنید، در اشتباه هستید. براساس اعلام سازمان ثبت احوال کشور نام هایی که هنگام دریافت شناسنامه از سوی والدین انتخاب می‌شود، اگر در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000