اعضای یک گروه زورگیر خطرناک دستگیر شدند

5fd4ad0d7e00a_5fd4ad0d7e00d

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: اعضای یک گروه زورگیر، با فاصله کوتاهی از زمان طرح شکایت، توسط پلیس در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ فرج شجاعی شنبه ۲۲ آذر به خبرنگاران گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت به عنف از یک مغازه در محله تاچارا در شیراز، ماموران انتظامی پاسگاه گلدشت معالی‌آباد، به محل اعزام شده و بعد از بررسی موضوع، کار شناسایی سارقان را آغاز کردند.

شجاعی گفت: در این واقعه سه نفر با سر و صورت پوشیده وارد یک مغازه شده و ضمن انجام تهدید با سلاح سرد، مقادیری نوشیدنی، آجیل، یک دستگاه پوز و مبلغ ۳ میلیون ریال وجه نقد را ربوده و متواری می‌شوند.

این مقام انتظامی گفت: پلیس با انجام اقدامات تخصصی، موفق شد در کمتر از ۵ ساعت، سارقان به عنف را شناسایی کرده و آنان را در مخفیگاهشان در یکی از محله‌های شیراز، دستگیر کند.

شجاعی خاطرنشان کرد: در این ارتباط ۳ نفر دستگیر شده و در بازچویی به ۷ فقره سرقت به عنف از مغازه‌ها و موبایل قاپی از شهروندان اعتراف کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: این سارقان حرفه‌ای، پس از تکمیل اعترافات و تشکیل پرونده، به مراجغ قضایی تحویل و روانه زندان شده‌اند.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

حقوق کارگران افزایش می‌یابد؟

ش دسامبر 12 , 2020
رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران معتقد است حتی اگر حقوق کارگران در سال آینده صددرصد هم افزایش یابد، جوابگوی هزینه های معیشت خانوارهای کارگری نیست. ناصر چمنی درباره احتمال افزایش ۴۰ درصدی حقوق کارگران در سال آینده و تلاش برخی نمایندگان برای این منظور، گفت: معتقدم حتی اگر صد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000