خالق ماندگارترین نواهای انقلابی درگذشت

5fd05d72274e6_5fd05d72274e8 احمد علی راغب خالق موسیقی ماندگارترین ترانه ها و سرودهای انقلابی در سن ۸۶ سالگی دار فانی را وداع گفت.

احمد علی راغب یکی از ماندگارترین و شناخته شده ترین آهنگسازان و هنرمندان موسیقی انقلاب که طی دهه‌های اخیر خالق ماندگارترین ترانه‌ها و سرودها در این زمینه سه شنبه ۱۸ آذر ماه در سن ۸۶ سالگی پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.

مرحوم راغب که آثاری چون «این پیروزی خجسته باد» پیرامون فتح خرمشهر، «ظفر مبارک»، «جنگ، جنگ تا پیروزی»، «خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار» را در کارنامه خود داشت، از جمله هنرمندان شاخصی بود که در عمر گرانمایه خود خدمات ارزشمندی را به موسیقی کشورمان به ویژه موسیقی انقلاب ارائه داد.

خبر فوری درگذشت این هنرمند ارزنده موسیقی انقلاب را به جامعه هنری و خانواده وی تسلیت می‌گوید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ثبت واکسن چینی کرونا در امارات

چ دسامبر 9 , 2020
وزارت بهداشت امارات متحده عربی واکسن کووید-۱۹ شرکت "سینوفارم" چین را به طور رسمی ثبت کرد. این وزارت، واکسن غیرفعال کووید-۱۹ تولید شده در موسسه بیولوژیک پکن را به عنوان بخشی از تلاش های خود برای مبارزه با همه گیری جهانی کروناویروس ثبت کرد. این واکسن به درخواست شرکت سینوفارم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000