شادمهر عقیلی هوادارانش را بهت‌زده کرد

5fcf819e95aac_5fcf819e95ab0 برخی از هواداران شادمهر عاجزانه از او درخواست کرده‌اند از مسیری که در حال حرکت در آن است، خارج شود.

پس از آنکه برخی از خوانندگان نه چندان مشهور وارد همکاری با سایت‌های شرط‌بندی شدند و مورد انتقاد قرار گرفتند، راه‌اندازی یک سایت شرط‌بندی توسط شادمهر عقیلی هواداران این خواننده را بهت‌زده کرده است.

شادمهر عقیلی شب گذشته ویدئویی منتشر کرد که در آن یک سایت شرط‌بندی را تبلیغ می‌کند، سایتی که به گفته برخی از هواداران آگاه، توسط خود شادمهر راه‌اندازی شده. این اتفاق تنها چند روز پس از آن رخ داد که هواداران شادمهر به خاطر همکاری با ریحانه پارسا علیه او انتقاد کرده بودند.

شادمهر عقیلی از شب گذشته کامنت‌های فراوانی دریافت کرده و برخی از هوادارانش عاجزانه از او درخواست کرده‌اند از مسیری که در حال حرکت در آن است خارج شود. عده‌ای از آنها نوشته‌اند که شادمهر برای آنها همچون یک بت بوده و حالا خود این خواننده در حال شکستن این بت است.

در ماه‌های اخیر سایت‌های شرط‌بندی به سراغ هنرمندان رفته‌اند و با پیشنهادهایی وسوسه‌انگیز قصد دارند از آن‌ها جهت همکاری یا تبلیغ استفاده کنند. مهراد جم از جمله خوانندگانی بود که در داخل کشور به شهرت رسید و در هفته‌های اخیر برای همکاری با سایت‌های شرط‌بندی مهاجرت کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

طاعونِ آلبر کامو سریال شد

س دسامبر 8 , 2020
اقبال جهانی به رمان کامو سبب شده تا رقابتی برای اقتباس از آن بین شرکت‌های فیلم‌سازی به وجود آید. با شروع همه‌گیری ویروس کرونا، رمان طاعون نوشته آلبر کامو، نویسنده فرانسوی از معدود کتاب‌هایی بوده که با افزایش فروش حیرت‌انگیزی در فرانسه و در کشورهای دیگر جهان روبه‌رو بوده تا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000