طلای سیاه همچنان زیر ۵۰ دلار داد و ستد می‌شود

5fcdd5281d99d_5fcdd5281d99f قیمت شاخص نفت خام برنت ساعت ۷ و ۳۱ دقیقه امروز (دوشنبه، ۱۷ آذرماه ۹۹) با ۲۰ سنت کاهش به ۴۹ دلار و ۵ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا نیز با ۲۰ سنت کاهش به ۴۶ دلار و ۶ سنت رسید.

قیمت نهایی شاخص نفت خام برنت روز جمعه (۱۴ آذرماه ۹۹) ۴۹ دلار و ۲۵ سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا ۴۶ دلار و ۲۶ سنت بود.

قیمت نفت امروز کاهش یافت، زیرا افزایش مداوم موارد ابتلا به ویروس در سراسر جهان، کشورها را مجبور به اعمال قرنطینه‌های جدیدی کرد، از جمله اقدام‌های محدودکننده جدید در جنوب کالیفرنیا در ایالات متحده که بزرگ‌ترین مصرف کننده نفت جهان است.

ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد بازار شرکت تجاری اوندا در نیویورک در این باره گفت: پس از آنکه لس‌آنجلس رکورد دیگری در موارد ابتلا به ویروس داشت و کره جنوبی سطح هشدار خود را افزایش داد، قیمت افزایشی نفت خام در پی خبر تولید واکسن، دوباره کاهشی شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

انیمیشن تیتراژ برنامه خردسال شبکه ۲، برنده جایزه جشنواره برزیل شد

د دسامبر 7 , 2020
تیتراژ برنامه خردسال شبکه دو با عنوان انیمیشن بامداد برنده جایزه بهترین انیمیشن بخش بین الملل در جشنواره کودک و نوجوان برزیل شد. انیمیشن «بامداد» به تهیه‌کنندگی علی رییسی و کارگردانی ریحانه کاوش در گروه کودک و نوجوان شبکه دو ساخته شده و آهنگساز آن مهدی قشقایی است. همچنین انیمیت: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000