فینال لیگ قهرمانان آسیا با گزارشگری عادل فردوسی پور

5fcd212a4af03_5fcd212a4af06 نهاد‌های مسئول تاثیرگذار بر روند تصمیم گیری درباره‌ی عادل فردوسی‌پور با تلاش‌ها و رایزنی‌هایی که انجام داده بودند، در حال فراهم کردن زمینه‌ی پخش فینال جام باشگاه‌های آسیا با حضور عادل فردوسی پور هستند.

نهاد‌های مسئول تاثیرگذار بر روند تصمیم گیری درباره‌ی عادل فردوسی‌پور با تلاش‌ها و رایزنی‌هایی که انجام داده بودند، زمینه‌ی پخش فینال جام باشگاه‌های آسیا با حضور عادل فردوسی پور را فراهم کرده بودند و گمان می‌شود علی فروغی برای برهم زدن این تصمیم گیری ویدئوی معروف “در مدار نبود” خود را روز پنج‌شنبه منتشر کرده است.

فروغی بعد از اینکه برای چندمین بار جلوی تصمیم نهاد‌های موثر درباره‌ی بازگشت عادل فردوسی پور ایستاده بود وقتی می‌بیند تصمیم گیری در این باره در حال نهایی شدن است و گزارش فینال جام باشگاه‌های آسیا قرار است با صدای فردوسی پور روی آنتن برود این بخش از ویدئوی خود را که در دیدار ویدئو کنفرانسی با بسیج دانشجویی دانشگاه علامه ضبط شده بود رسانه‌ای می‌کند تا در واکنشی قابل پیش بینی، رسانه‌های موافق عادل با هجمه به او فضا را ملتهب کنند و در نهایت این تصمیم گیری عملیاتی نشود.

پیش از این هم دو نهاد امنیتی در نامه‌ای به مسئولان رده بالای صداوسیما بر لزوم بازگشت عادل فردوسی پور در خارج از قالب برنامه‌ی نود تاکید کرده بودند، اما فروغی به اجرای این تصمیم تن نداده بود.

همچنین عادل فردوسی پور چند ماه بعد از کنار گذاشته شدن برنامه‌ی نود از کنداکتور شبکه سه سیما از طرق مختلف پیغام داده بود که حاضر است فقط فوتبال‌های خارجی را گزارش کند تا فشار از روی رسانه‌ی ملی برداشته شود و حتی برای آن تضمین می‌دهد که حین گزارش هیچ چیز دیگری جز موارد تخصصی فوتبال نگوید، اما مدیر شبکه سه با این درخواست موافقت نکرد.

نهاد‌های تصمیم گیر برغم این حرکت فروغی و وضعیت پیش آمده در فضای رسانه‌ای امیدوارند تصمیم خود را برای گزارش ۲۹ آذر عملیاتی کنند، اما این احتمال هم وجود دارد که شرایط به گونه‌ای پیش رود که بازگشت عادل حداقل در عرصه‌ی گزارشگری مدتی به تعویق بیافتد.

دراین مدتی که از حذف برنامه نود می‌گذرد شبکه‌های مختلف خارج کشور به عادل فردوسی پور پیشنهاد کار داده‌اند، اما او نپذیرفته است و همچنان که در گفتگو با سروش صحت در یک برنامه‌ی اینترنتی تاکید کرد به گفته‌ی او حضور و کار در کشور برای فردوسی پور اولویت اول و آخر است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

دستور ممیزی به یک نویسنده کودکان: تغییر جنسیت غریق نجات!

ی دسامبر 6 , 2020
وزارت ارشاد در رابطه با مجموعه کتاب جدید یک نویسنده با نام «سارا و اردکش» که برای کودکان تهیه شده دستورات عجیبی صادر کرده است، از جمله تبدیل شدن غریق نجات آقا به غریق نجات خانم و حذف صفحات سفید کتاب. غلامعلی رجایی در یادداشتی نوشت: برادر ارجمندم جناب امیررضا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000