سرنوشت احکام قضایی مقصران سقوط هواپیمای اوکراینی از زبان جانشین فرمانده کل سپاه

سیاسی/ دفاعی 5fccfd0ba671a_5fccfd0ba671d جانشین فرمانده کل سپاه، عصر امروز در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تهران درباره نتیجه تحقیقات سقوط هواپیمای اوکراینی توضیحاتی را ارائه داد.

سردار فدوی در مراسم روز دانشجو و در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان درباره نتیجه تحقیقات سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: این موضوع به عهده مسئولان قضایی است. مسئولان قضایی به ما گفتند که کارها تمام شده و فقط حکم قاضی مانده است. تاکید ما این است که هم حکم قاضی و هم تکلیف دیه شهدای این سانحه قبل از سالگرد آن مشخص شود. ما به همه خانواده شهدا سر زدیم و دل‌جویی کردیم و غم و غصه ما در این موضوع کمتر از بقیه نبوده است. ما هم در سپاه پیگیر مشخص شدن نتیجه پرونده هستیم.

سردار فدوی ادامه داد: سیستم قضایی ۴ گروه متخصص حتی خارج از نیروهای مسلح برای تحقیق این پرونده انتخاب کرد و حتی این کار شبیه سازی هم شد و در شرایطی مانند یک رزمایش، سامانه دوباره شلیک کرد تا سیستم قضایی به همه ابعاد قضیه پی ببرد. اوایل آبان بود که از دادستانی سازمان قضایی نیروهای مسلح دوباره پیگیر شدیم که گفتند همه کارها انجام شده و فقط انشا حکم توسط قاضی مانده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت انواع بخاری در بازار/ جدول

ی دسامبر 6 , 2020
با توجه به سردشدن هوا و کاهش دما، بازار خرید انواع بخاری گرم شده است. انواع بخاری در بازار، قیمت‌های مختلفی دارد که می توان به مدل 431G بخاری گازی آبسال به عنوان ارزاترین محصول بازار با قیمت 830 هزار تومان اشاره کرد؛ هرچند این بخاری بیشتر برای فضاهای کوچک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000