فوت ۳۴۷ بیمار و شناسایی ۱۳۳۴۱ بیمار جدید کرونایی

5fca103f9c4e4_2020-12-04_14-02

سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۳۴۷ بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته خبر داد و گفت: با این حساب مجموع جانباختگان کرونا در کشورمان به ۴۹۶۹۵ نفر رسید.

سیما سادات لاری درباره روند کرونا در کشور گفت: از دیروز تا امروز ۱۴ آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۳۴۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۹۹۶ نفر از آنها بستری شدند.

او افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۱۶ هزار و ۸۳۵ نفر رسید.

لاری تأکید کرد: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۴۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۹ هزار و ۶۹۵ نفر رسید.

به گفته او خوشبختانه تا کنون ۷۰۸ هزار و ۱۰۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

لاری تأکید کرد: ۵۸۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: تا کنون ۶ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۴۳۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.در حال حاضر ۶۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۷۸ شهرستان نارنجی و ۱۰۶ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اعزام بیمار به بیرون از بیمارستان برای تهیه داروی کرونا تخلف است

ج دسامبر 4 , 2020
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با اشاره به وجود دارو برای بیماری کرونا در بیمارستان‌ها تأکید کرد: اگر بیمارستانی، بیماری را برای تهیه داروی کرونا به بیرون بفرستد، تخلف کرده است و ما پیگیری خواهیم کرد. حسینعلی شهریاری در پاسخ به این سوال که آیا کمیسیون بهداشت مجلس در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000