جدیدترین اخبار از واریز بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی به حساب مشمولان

5fc9ead36815b_2020-12-04_11-22 وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وظیفه دارد بعد از شناسایی مشمولان بسته معیشتی، لیست نهایی را برای واریز بسته معیشتی به سازمان برنامه و بودجه ارسال کند.

وظیفه وزارت رفاه شناسایی مشمولان بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی بوده که این اقدام از طرف وزارت رفاه انجام شده است.

۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر که در دهک‌های پایین جامعه قرار دارند و شغل و درآمد ثابت ندارند، مشمول دریافت این بسته هستند که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعد از شناسایی آن‌ها، لیست این افراد را به سازمان برنامه و بودجه برای واریز ارسال می‌کند.

طبق اعلام‌های قبلی، نیمه دوم آذر ماه زمان واریز بسته معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی اعلام شده است و امیدواریم این زمان محقق شود، اما هنوز خبری مبنی بر ارسال لیست مشمولان از وزارت رفاه به سازمان برنامه و بودجه اعلام نشده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سهم لاکچری‌ها در درآمد کشور چقدر است؟

ج دسامبر 4 , 2020
دولت در لایحه بودجه سال آینده پیش‌بینی کرده که از خانه‌های لاکچری و خودرو‌های گران قیمت مالیات دریافت کند. دولت در لایحه بودجه سال آینده پیش‌بینی کرده از خانه‌های لاکچری ۷۰۷ میلیارد تومان و از خانه‌های خالی ۲۰۰ میلیارد تومان مالیات دریافت کند. پیش‌بینی درآمدی دولت از محل مالیات بر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000