کنایه رسول جعفریان به یک ادعا درباره شهید فخری زاده

5fc90683519a5_5fc90683519aa یک روحانی و پژوهشگر تاریخ ایران به اظهارات جنجالی درباره رابطه بین فیزیک و فلسفه اسلامی واکنش نشان داد.

عبدالحسین خسروپناه، معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در اظهاراتی عجیب عنوان کرده بود؛ «شهید فخری زاده فقط به دنبال این نبود که بین فلسفه و فیزیک ارتباط برقرار کند و به عنوان یک معلم فلسفه فیزیک حرف بزند، بلکه به دنبال این بود که یک پیوند فلسفه اسلامی با فیزیک و تکامل فیزیک بود، چون می‌گفت دانش در حد مرزی‌اش هست و هنوز فیزیک خیلی عقب است و معتقد است با پیوند فیزیک و فلسفه اسلامی می‌توان فیزیک را ارتقا داد و تکامل بخشید.»

حجت الاسلام رسول جعفریان، در واکنش به این اظهارات در توئیتی نوشته است؛

«حرف های آقای …درباره فیزیک و فلسفه و انتسابش را به شهید فخری زاده خواندید. من خواهشم این است که کسی در بیرون از قم، آنچه در اینجا ،قم، درباره فیزیک، طب و نجوم و مانند اینها گفته می شود را جدی نگیرد. می دانم نمی گیرید برای تاکید عرض می کنم. دانشگاه ها فکری به حال خودشان بکنند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اعلام جزئیات محدودیت های کرونایی که از شنبه در کشور اجرا می شود

پ دسامبر 3 , 2020
کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در اطلاعیه ای جزئیات محدودیت های کرونایی که از شنبه هفته آینده در کشور اعمال می شود را اعلام کرد. در اطلاعیه شماره ۳ کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ضمن تشکر از همکاری عموم مردم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000