واکنش جدید روحانی به طرح مجلس

سیاسی/ دولت 5fc89933a8257_2020-12-03_11-22 رئیس‌جمهور گفت: بگذارید آن‌هایی که تجربه بیست و چند ساله دارند و در دیپلماسی موفق بودند و در دیپلماسی بارها و بارها آمریکا را در سازمان ملل شکست دادند، کارشان انجام بدهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نیرو در واکنش مجدد نسبت به طرحی که روز گذشته مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت و توسط رئیس مجلس به وی ابلاغ شد، گفت: بگذارید با حوصله، تحمل، خردورزی و آن‌هایی که تجربه بیست و چند ساله در این امر دارند و در دیپلماسی موفق بودند و در دیپلماسی بارها و بارها آمریکا را در سازمان ملل شکست دادند، کارشان انجام بدهند. البته ما می‌دانیم هر قوه‌ای هر کاری می‌کند با نیت خیر است، اما با هم مشورت کنیم، همفکری کنیم و کارها را دقیق‌تر و پخته‌تر پیش ببریم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ولخرجی عجیب نهاد ریاست جمهوری در دوره روحانی

پ دسامبر 3 , 2020
در سال ۱۳۹۲ بودجه جاری نهاد ریاست جمهوری حدود ۵۰ میلیارد تومان بود که دولت در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ رقم آن را به ۴۶۹ میلیارد تومان افزایش داده است. از سال ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۰ بودجه جاری نهاد ریاست جمهوری ۸۳۹ درصد افزایش یافته است. در سال ۱۳۹۲ بودجه جاری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000