تکذیب بازگشایی مدارس از نیمه آذر

5fc6a086ebdf7_2020-12-01_23-29

وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای بازگشایی مدارس از نیمه آذر را تکذیب کرد.

اخیرا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی غیررسمی مطلبی درباره چگونگی روند ادامه سال تحصیلی جاری از ١۵آذرماه منتشر شده که مستند نیست و وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه‌ای در این خصوص صادر کرد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اخیرا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی غیررسمی مطلبی درباره چگونگی روند ادامه سال تحصیلی جاری از ١۵آذرماه منتشر شده که مستند نیست.

وزارت آموزش و پرورش با در نظر گرفتن این مهم که سلامت دانش آموزان و معلمان اولویت است، درخصوص ادامه به کار مدارس و روند آموزش حضوری تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا است و معلمان، دانش آموزان واولیای آنان اخبار مربوط به مصوبات ستاد را فقط از رسانه ملی و پورتال اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش پیگیری کنند.

وزارت آموزش و پرورش ضمن تکذیب این‌گونه ادعا‌های واهی که فقط موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود؛ اعلام می‌دارد که این وزارتخانه حق قانونی هرگونه اقدام حقوقی در مراجع قضایی را در صورت تکرار اینگونه موارد برای خود محفوظ می‌داند.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سوءاستفاده مدعیان طب سنتی از نام شهید فخری زاده/ فایل صوتی منسوب به این شهید حقیقت ندارد

س دسامبر 1 , 2020
سخنگوی سازمان غذا و دارو از سوءاستفاده مدعیان طب سنتی از نام شهید فخری زاده برای دفاع از یک دارو خبر داد و به شدت از این اقدام انتقاد کرد. کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو، در حساب توییتری خود نوشت: «فایل صوتی منسوب به شهید فخری زاده در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000