عباسی: از نظر مجلس، برجامی وجود ندارد

سیاسی/ سیاست خارجی 5fc6749acd15f_2020-12-01_20-21 یک نماینده مجلس گفت: اقداماتی که سال گذشته انجام شد اصلا گام نبود و طرف مقابل نیز این را می‌داند و این اقدامات را به‌هیچ انگاشته است.

بررسی طرح دوفوریتی لغو تحریم‌ها امروز در دستور کار مجلس قرار گرفت و نمایندگان پس از تصویب کلیات، رسیدگی به جزئیات این طرح را که دولت را مکلف به شتاب بخشیدن به فعالیت‌های هسته‌ای می‌کند آغاز کردند.

نمایندگان با تصویب این طرح نشان دادند ۵ گام کاهش تعهدات هسته‌ای را که سال گذشته از سوی دولت انجام شد کافی نمی‌دانند.
فریدون عباسی، رئیس کمیسیون انرژی مجلس و رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی کشورمان در گفت‌وگویی تاکید دارد: اقداماتی که سال گذشته انجام شد اصلا گام نبود و طرف مقابل نیز این را می‌داند و این اقدامات را به‌هیچ انگاشته است.
وی همچنین با تاکید بر اینکه از نظر اکثریت مجلس، برجام وجود ندارد می‌گوید: به همین دلیل ما اصلا نام برجام را در مصوبات خود ذکر نمی‌کنیم اما برخی مسؤولان همچنان تلاش می‌کنند روی آن مانور دهند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

برخی از همکاران می‌ترسند پیامی درباره مقام و شهادت فخری‌زاده منتشر کنند

س دسامبر 1 , 2020
فیلمساز سینمای ایران در واکنش به سکوت برخی هنرمندان در قبال شهادت شهید فخری‌زاده گفت: متأسفم که بگویم افراد نادان و احمقی در میان همکاران هنری ما چنین شخصیت‌هایی را به این خط فکری و آن دیگری ربط می‌دهند و انگار می‌ترسند پیامی درباره مقام و شهادت او منتشر کنند. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000