طرح ۲ فوریتی رفع تحریم‌ها فردا در مجلس بررسی می‌شود

سیاسی/ مجلس 5fc535215317f_2020-11-30_21-38 عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: طرح دو فوریتی اقدام راهبردی برای رفع تحریم‌ها با هدف مقرر کردن اولتیماتوم برای کشورهای غربی و توسعه صنعت هسته‌ای کشور فردا در جلسه فوق‌العاده مجلس بررسی می‌شود.

حاجی دلیگانی با اشاره به وظایف مجلس شورای اسلامی در خصوص ترور دانشمندان اظهار داشت: مباحث زیادی روز چهارشنبه به صورت غیر علنی و بعد از آن علنی در این باره شده است که منجر به طرح یک فوریتی تجدید شود و تبدیل به دو فوریتی شد.

وی تصریح کرد: دیروز در سه نوبت در کمیسیون امنیت ملی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و فردا نیز در دستور کار فوق‌العاده صحن علنی مجلس قرار داده شده تا بتوانند بررسی کنند.

عضو هئیت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی با این طرح به دنبال این است که به نحوی عمل کنند که یک اولتیماتوم برای کشورهای غربی برای رفع تحریم‌ها قرار داده شود و توسعه آنچه که حق مردم ایران در صنعت هسته‌ای ایران است محقق شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

لایحه منع فیلمبرداری از سرکوب پلیس فرانسه لغو شد/ ویدئو

د نوامبر 30 , 2020
سیاسی/ بین الملل در پی اعتراضات شدید روزهای گذشته به لایحه دولت فرانسه برای منع فیلمبرداری از پلیس در حین اعتراضات، دولت پاریس این لایحه را پس گرفت. «کریستوفر کاستانر» رئیس حزب حاکم در پارلمان فرانسه، امروز (دوشنبه) به خبرنگاران گفت که لایحه مذکور به طور کامل تغییر خواهر کرد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000