مجوز استخدام ۳۰ هزار پرستار صادر شد

5fc4ec332d6b0_2020-11-30_16-27 رئیس سازمان برنامه و بودجه در نامه‌ای اجازه استخدام و بکارگیری تعداد ٣٠ هزار نفر نیروی انسانی مورد نیاز واحد‌های بهداشتی درمانی را داد.

درپی درخواست وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با ارسال نامه‌ای نوشت: در خصوص تامین نیروی انسانی مورد نیاز آن وزارتخانه جهت راه‌اندازی طرح‌های قابل بهره‌برداری تا پایان دولت دوازدهم، به استحضار می‌رساند که با استناد به توضیحات ذیل جدول شماره ٧ قانون بودجه سال ١٣٩٩ کل کشور و ماده ١٨ ضوابط اجرایی آن، جذب و بکارگیری تعداد ٣٠ هزارنفر نیروی انسانی مورد نیاز واحد‌های بهداشتی درمانی با اولویت تقویت شبکه بهداشت و اورژانس پیش بیمارستانی با رعایت قوانین و مقررات مربوط بلامانع است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

حال حسن ناهید چطور است؟

د نوامبر 30 , 2020
حسن ناهید ـ نوازنده سرشناس نی و موسیقیدان ـ که بیش از یک هفته است در بیمارستان بستری شده، اکنون در وضعیت جسمانی بهتری به سر می‌برد. احمد ناهید ـ فرزند حسن ناهید ـ درباره وضعیت جسمانی این هنرمند گفت: پدرم هم اکنون در وضعیت جسمانی بهتری به سر می‌برند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000