هومن سینمای ایران ۴۰ ساله شد

5fc2386a56f6e_5fc2386a56f6f کارنامه کارگردانی هومن سیدی نشان می‌دهد، او فیلم به فیلم بهتر و پخته‌تر شده است تا اینکه امروز می‌توان او را یکی از استعدادهای نسل جدید فیلم‌سازی دانست.

هومن سیدی (متولد ۸ آذر ۱۳۵۹) پس از ساخت چند فیلم کوتاه اولین فیلم بلند خود را در سال ۱۳۸۹ با نام آفریقا کارگردانی کرد. فیلمی که از همان ابتدا حضور کارگردانی جوان و مستعد را نوید می‌داد‌.

کارنامه کارگردانی هومن سیدی نشان می‌دهد، او فیلم به فیلم بهتر و پخته‌تر شده است تا اینکه امروز می‌توان او را یکی از استعدادهای نسل جدید فیلم‌سازی دانست. فیلمسازی که فرم و محتوا در کنار هم برایش اهمیت دارد، سینمای جهان را به خوبی دنبال می‌کند و حالا دیگر امضای مخصوص خودش را دارد.

کارگردانی های هومن سیدی در سینما:

مغزهای کوچک زنگ زده
خشم و هیاهو
اعترافات ذهن خطرناک من
سیزده
آفریقا

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سکوت سنگین در بازار خودرو

ش نوامبر 28 , 2020
ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو ادامه دارد. از ابتدای هفته جاری تاکنون، بازار خودرو با پدیده پیشی گرفتن فروشندگان از خریداران مواجه بوده است.در ماه‌های گذشته، همواره در بازار تعداد خریداران بسیار فراوان بود به طوری که فروشندگان و دلالان به امید افزایش قیمت‌ها معمولا خودروها را به صورت قطره […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000