دستگاه‌ دیپلماسی ماهیت کشورهای دخیل در ترور فخری‌زاده را به دنیا معرفی کند

سیاسی/ مجلس 5fc1f5de8cc76_5fc1f5de8cc79 نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که باید دستگاه دیپلماسی ماهیت رژیم صهیونیستی و آمریکا و هر جریان دیگری که در ترور شهید فخری‌زاده نقش داشته را به جهانیان نشان دهد.

شهریار حیدری با اشاره به ترور شهید فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع اظهار کرد: تئوری حذف رقیب همواره جزو برنامه‌های رژیم صهیونیستی، آمریکا و ایادی‌اش بوده است. جمهوری اسلامی ایران به دلیل قدرت و اعمال نفوذش در جهان و همچنین کینه قدرت‌ها و رژیم صهیونیستی مورد رصد قرار می‌گرفته است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی قدرت مقابله مستقیم را با جمهوری اسلامی ایران ندارد، به همین علت در فاز ترور علیه کشورمان فعال بوده چون فکر می‌کند با حذف دانشمندان ما قدرت علمی نیز حذف می‌شود. این همه کار کورکورانه است البته که در عین حال تبعات دارد و قرار نیست رژیمی که مشروعیت ندارد در کشورهای دیگر اقدام خرابکارانه و تروریستی با هزینه‌های بسیار سنگین انجام دهد.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لازم است وزارت خارجه و دستگاه دیپلماسی ماهیت رژیم صهیونیستی، آمریکا و هر جریانی که در بحث ترور شهید فخری‌زاده دست داشته را در جامعه بین‌المللی اعلام کرده و نشان دهد و مطرح کند که در طول ۴۰ سال گذشته جمهوری اسلامی ایران بیشترین زیان را از تروریست دیده است. ما چند هزار شهید داده‌ایم و آمریکا و رژیم صهیونیستی مصداق بارز ترور و تروریست هستند.

حیدری در جمع‌بندی اظهار کرد: باید دستگاه دیپلماسی علاوه بر نشان دادن ماهیت کشورهای دخیل در ترور شهید فخری‌زاده به دنیا مظلومیت و حقانیت کشورمان را هم اعلام کند البته که دستگاه امنیتی و اطلاعاتی هم شرایط را رصد کرده و این موضوع را کشف خواهند کرد.

وی تاکید کرد: جا دارد از نهادهای اطلاعاتی به ویژه وزارت اطلاعات تشکر کنیم چون اقدامات رژیم صهیونیستی و تروریست‌های بیگانه و معاند علیه جمهوری اسلامی ایران یک و یا دو مورد نبوده، آنها صدها اقدام، توطئه و حرکت را علیه امنیت کشورمان انجام داده‌اند که بیش از ۹۹ درصد آنها خنثی شده و یا تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفتند. ممکن است از ۱۰۰ درصد یک درصد به اقدام منتهی شود که نمونه آن روز گذشته رخ داد، پس نباید اقدامات این نهاد اطلاعاتی را نادیده گرفت که اگر نبودند هر روز شاهد این اقدامات به شیوه‌ها و انحای مختلف بودیم لذا باید جامعه قدردان زحمات نیروهای وزارت اطلاعات بوده و بدانند که قطعا آنها وضعیت را رصد کرده و موضوع را به سرانجام می‌رسانند.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان اظهار کرد: در این بین تاکید اصلی ما بر اقدامات دستگاه دیپلماسی در عرصه بین‌المللی است. باید با انجام اقداماتی اجماع جهانی را ایجاد کنند چون قابل قبول نیست که این حجم از جنایات و جرائم رخ داده و واکنشی به آن نشان داده نشود. سازمان‌های جهانی باید فکری در این باره کنند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

درخواست همسر شهید فخری زاده از امیر حاتمی/ ویدئو

ش نوامبر 28 , 2020
سیاسی/ دفاعی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از دیدار با همسر شهید فخری زاده گفت.badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000