در مقابله با اتحاد جدید اسراییل و تعدادی از کشورهای منطقه، در کنار ایران هستیم

سیاسی/ بین الملل 5fc1ebf92a04a_5fc1ebf92a04e حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای ضمن تأکید بر ایستادگی در کنار ایران برای مقابله با توطئه‌های خارجی، تصریح کرد، ایران قادر است عاملان ترور دانشمندانش را شناسایی و دست آنها را قطع کند.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای، عملیاتی تروریستی را که منجر به شهادت دانشمند برجسته‌ هسته‌ای ایران «محسن فخری زاده» شد، به شدت محکوم کرد.

بر اساس گزارش شبکه «المیادین»، حزب‌الله اعلام کرد: در مقابله با تهدیدات و توطئه‌های خارجی در کنار ایران و ملت آن ایستاده‌ایم.

این جنبش لبنانی تأکید کرد: ما در مقابله با اتحاد جدید رژیم صهیونیستی و تعدادی از کشورهای منطقه در کنار ایران هستیم.

حزب‌الله در ادامه اعلام کرد: ایران قادر به شناسایی مجرمان و قطع کردن دست کسانی است که به دانشمندان و مسؤولان ایرانی دست‌درازی می‌کنند، حال این مجرمان هر کسی می‌خواهند باشند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

وضعیت کرونا در کشور با گذشت یک هفته از اعمال محدودیت‌های سختگیرانه

ش نوامبر 28 , 2020
معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به وضعیت کرونا در کشور بعد از گذشتن یک هفته از اعمال محدودیت ها، گفت: طی این مدت درون‌دادهای سیستم مقابله با کرونا کاهش خوبی داشته اند. دکتر ایرج حریرچی درباره وضعیت فعلی کرونا در کشور، گفت: در یک هفته اخیر که پروتکل ها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000