شهید فخری‌زاده را با آر پی چی ترور کردند؟

سیاسی/ سیاست داخلی 5fc11c0f8abaa_2020-11-27_19-02 به گفته شاهدان محلی ابتدای غروب امروز جمعه یک درگیری در منطقه آبسرد آغاز شده که منجر به تبادل آتش میان دو طرف می شود. در این درگیری خودروی اول با آر پی جی مورد هدف قرار گرفته و به خوردروی دوم هم تیر اندازی شده است.

محسن فخری‌زاده معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری صنایع دفاعی کشورمان، عصر امروز جمعه در آبسرد دماوند به وسیله انفجار و شلیک، مورد سوءقصد قرار گرفت .

به گفته شاهدان محلی ابتدای غروب امروز جمعه یک درگیری در منطقه آبسرد آغاز شده که منجر به تبادل آتش میان دو طرف می شود. در این درگیری خودروی اول با آر پی جی مورد هدف قرار گرفته و به خوردروی دوم هم تیر اندازی شده است.

شاهدان محلی می گویند که یک وانت نیسان بمب‌گذاری شده هم در محل حادثه منفجر شده است.

بنا بر گفته شاهدان محلی حدود هشت نفر زخمی شدند.در این حمله خانواده شهید فخری‌زاده نیز مجروح شدند که حال عمومی آنها خوب است.

گفتنی است شهید فخری زاده از روز بیست و هفتم مهرماه در لیست رفع تحریم‌های تسلیحاتی ایران قرار گرفته بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

کشف آثار تاریخی بر اثر ذوب شدن یخ

ج نوامبر 27 , 2020
ده‌ها نیزه تاریخی بر اثر آب شدن یخ در نروژ کشف شدند. به گزارش خبر فوری و به نقل از سی ان ان، در مجموع ۶۸ نیزه تاریخی متعلق که توسط شکارچیان مورد استفاده قرار می‌گرفته است بر اثر ذوب شدن یخ در نروژ کشف شد. با آب شدن بخشی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000