برنامه آمریکا برای اهدای کمک به سازمان‌های حامی حقوق بشر و اصلاحات در کره‌شمالی

سیاسی/ بین الملل 5fbe39260d426_5fbe39260d429 وبسایت وزارت امور خارجه آمریکا امروز چهارشنبه اعلام داشت، این وزارتخانه پیشنهاد ارائه کمک بالغ بر سه میلیون دلاری را برای سازمان‌های فعال در زمینه حمایت از حقوق بشر و اصلاحات دموکراتیک در کره شمالی مطرح کرده است.

در یک اعلامیه منتشر شده در وبسایت دفتر دموکراسی، حقوق بشر و کار متعلق به این وزارتخانه آمده است، این کمک هزینه‌ها در اختیار دو تا ۱۵ سازمان قرار گرفته و حجم آن از ۵۰ هزار تا سه میلیون دلار را در برمی‌گیرد.

در ادامه این بیانیه تصریح شد: پروژه‌ها باید هدف‌شان تاثیرگذاری همراه با اصلاحات دموکراتیک بوده و پتانسیل پایداری فراتر از منابع دفتر دموکراسی، حقوق بشر و کار را داشته باشند.

همچنین در این بیانیه آمده است: دفتر دموکراسی، حقوق بشر و کار به دنبال پروژه‌هایی است که از حقوق بشر و پاسخگویی از طریق رویکرد پشتیبانی از جریان آزاد اطلاعات در داخل و خارج کره شمالی حمایت کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: درخواست‌ها در این زمینه تا ۱۵ ژانویه مورد پذیرش قرار می‌گیرند. درخواست‌های اضافی تا دوم آوریل و ۱۷ سپتامبر پذیرفته خواهند شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

رهبر شیعیان هند درگذشت

چ نوامبر 25 , 2020
کلب صادق نقوی رهبر شیعیان هند که از حامیان بارز انقلاب اسلامی ایران، وحدت اسلامی و محور مقاومت در ھند بود دار فانی را وداع گفت. به مناسبت این رخداد، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد. کلب صادق نقوی رهبر شیعیان هند که از حامیان بارز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000