چه کسی رئیس جمهور ایران می‌شود؟! / سلیمی نمین: احمدی‌نژاد و خاتمی شانسی برای ریاست‌جمهوری دوباره ندارند / دولت روحانی تجربه خوبی برای اصلاح‌طلبان نبود

سیاسی/ انتخابات 5fb9815ce9b90_2020-11-22_00-36 مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران گفت: آقایان احمدی‌نژاد و خاتمی آنچه که در توان داشتند انجام داده‌اند و دیگر شانسی برای انتخاب شدن ندارند.

عباس سلیمی نمین در گفتگو باخبر فوری درباره انتخابات ریاست جنهوری ۱۴۰۰ بیان کرد: توان تحرک، انگیزه برای تلاش و محکم بودن باید سه ویژگی‌های رییس جمهور آینده باشد. بنظر می‌رسد اصول‌گرایان شانس بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: به غیر از دو جریان اصول‌گرا و اصلاح‌‎طلب به جریانات سیاسی جدید هم فرصت خودنمایی دهید. دولت روحانی کارنامه خوبی برای اصلاح‌طلبان نبود. آقای روحانی علاوه بر خصوصیت‌های شخصی که رفاه طلب است، ویژگی‌هایی دارد که برای شرایط خاص مشکلش را دو چندان می‌کند.

مشروح گفتگو را در ادامه بشنوید و درباره آن نظر بدهید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

روش های خودمراقبتی برای کاهش «استرس» در پاندمی کرونا

ی نوامبر 22 , 2020
به گفته یک روانشناس ،شیوع ویروس کرونا نمونه‌ای از این تغییرات محیطی است که سبک زندگی ما را تغییر داده است و ما نیاز داریم تا خودمان را با این تغییرات سازگار کنیم. به گفته یک روانشناس شیوع ویروس کرونا برای بسیاری از افراد با تجربه استرس همراه بوده است، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000