برای بیماران مبتلا به کرونا بلیت هواپیما صادر نمی‌شود

5fb8aaab46872_5fb8aaab46874

سازمان هواپیمایی کشوری با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمام شرکت‌های هواپیمایی داخلی به سامانه شناسایی بیماران مبتلا به ویروس کرونا متصل شدند و برای بیماران مبتلا به کرونا بلیت صادر نمی شود.

بر این اساس ابتدا در زمان فروش بلیت، وضع مسافر از طریق اتصال به بانک اطلاعاتی بیماران مبتلا به در وب سرویس ماسک وزارت بهداشت استعلام گرفته و در صورت ابتلای مسافر به ویروس کووید -۱۹، بلیت صادر نخواهد شد.

همچنین وضع مسافران از جهت ابتلاء به ویروس مجدداً در زمان حضور در فرودگاه و هنگام دریافت کارت پرواز از وب سرویس مذکور استعلام و در صورت ابتلاء به کووید- ۱۹، کارت پرواز صادر نمی‌شود.

بنا به این اطلاعیه، مسافرانی که به ویروس مبتلا شده و نام آنها در سامانه درج شده باشد، پس از بهبودی و با داشتن تست منفی کرونا می‌توانند برای خرید بلیت هواپیما اقدام کنند.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

«آشو» بهترین فیلم کوتاه جشنواره فرانسوی شد

ش نوامبر 21 , 2020
مستند کوتاه «آشو» برنده جایزه بزرگ بهترین فیلم کوتاه جشنواره فیلم «آمین» فرانسه شد. چهلمین جشنواره بین المللی فیلم «آمین» فرانسه که قرار بود از تاریخ ۱۳ تا ۲۱ نوامبر (۲۳ آبان تا اول آذر) برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد اما هیات داوران این رویداد سینمایی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000