۲۹ پناهجوی ایرانی گرفتار در مصر، در مسیر بازگردانده شدن به کشور هستند

سیاسی/ سیاست داخلی 5fb95cb817790_5fb95cb817793 سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: ۲۹ پناهجوی ایرانی شامل پنج زن و دو کودک که ماه پیش توسط ارتش مصر در آب های مدیترانه پیدا شدند، در مسیر بازگردانده شدن به ایران هستند.

سعید خطیب زاده در مورد آخرین پناهجویان ایرانی که ماه پیش توسط ارتش مصر در آب های مدیترانه پیدا شدند، گفت: با تلاش های همزمان و پیگیر دفترحفاظت منافع ایران در مصر و معاونت کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امورخارجه ۲۹ پناهجوی ایرانی شامل پنج زن و دو کودک که ماه پیش توسط ارتش مصر در آب‌های مدیترانه پیدا شدند در مسیر بازگردانده شدن به ایران هستند.

این دیپلمات ارشد کشورمان تصریح کرد: این پناهجویان یک ماه پیش وقتی با قایق از ترکیه به سمت ایتالیا در حرکت بودند، موتور قایق شان خراب شده و در آب های مدیترانه سرگردان می شوند. پنج روز بعد ارتش مصر آنها را در حوالی ۲۷۰ کیلومتری سواحل این کشور پیدا کرده و به مصرمنتقل می کند.

وی افزود: از همان زمان تماس‌ها با مسئولان ذیربط دولت مصر در قاهره و تهران آغاز شد تا این گروه از هموطنان گرفتار را به ایران بازگرداند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ارائه خدمات سفر همچنان ادامه دارد!

ش نوامبر 21 , 2020
ارائه خدمات مربوط به بلیت و خدمات اقامتی و حمل و نقل توسط دفاتر خدمات مسافرتی در ایام دو هفته‌ای که گفته شد تعطیل است، ادامه خواهد داشت. اگرچه گفته شده که از اول آذر ماه فعالیت بیشتر مشاغل تا دو هفته تعطیل خواهد بود و هیچ سفری توسط مردم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000