خطیب‌زاده: خبر تماس عراقچی با تیم بایدن ساختگی است

سیاسی/ سیاست خارجی 5fb7a1b8a92b7_5fb7a1b8a92ba سخنگوی وزارت خارجه، خبر تماس عراقچی با تیم بایدن را ساختگی خواند و گفت: خبرسازی‌های زرد شیوه مرسوم برخی رسانه‌ها به ویژه در این روزها شده است.

سعید خطیب زاده امروز (جمعه) خبر روزنامه نیویورک تایمز درباره تماس سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با تیم جو بایدن را ساختگی خواند و گفت: خبرسازی‌های زرد شیوه مرسوم برخی رسانه‌ها به ویژه در این روزها شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه عنوان کرد: این خبر مربوط به اول هفته و کاملا ساختگی است.

وی با تاکید بر اینکه این دست رسانه‌ها از این پس از اینگونه اخبار هر روز بیشتر خواهند ساخت، اظهار داشت: در نیویورک همان روز توسط دفتر نمایندگی جواب داده شده که هیچ تماسی مستقیم یا غیر مستقیم نبوده است.
سخنگوی وزارت خارجه همچنین تصریح کرد: خبرسازی‌های زرد شیوه مرسوم رسانه هاست؛ به ویژه در روزهایی که دستشان خالی و تقاضا بالاست.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

زن جوان با معلولیت ۹۶ درصد به زندان رفت

ج نوامبر 20 , 2020
سیاسی/ بین الملل دادگاهی در ترکیه، یک زن جوان دارای ۹۶ درصد معلولیت جسمی را به جرم فعالیت‌های سیاسی به ۶ سال و سه ماه زندان محکوم کرد. این زن ۲۸ساله که فاطمه گومارت نام دارد و به دلیل معلولیت حتی از کار کردن عادی با دستانش هم عاجز است […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000