توصیه های حاج قاسم به دخترش پیش از شهادت/ ویدئو

سیاسی/ دفاعی 5fb784150bff5_2020-11-20_12-23 زینب سلیمانی، دختر شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به توصیه‌های پدرش پیش از شهادت، ویدئویی از شعرخوانی حماسی این شهید پرافتخار را منتشر کرد.

همزمان با ساعت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به وقت ۱:۲۰ بامداد روز جمعه، زینب سلیمانی، دختر سردار سلیمانی با یاد کردن از پدر شهیدش ویدیویی از صحبت‎های ایشان را به همراه دلنوشته‎ای در صفحه شخصی توئیتر خود منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‎کنید.

"پدرجان! هنوز صدایتان در گوشم زمزمه میشود وقتی در چشم‌هایم با صلابت نگاه میکردید و‌ میگفتید بابا جان از چه میترسی دخترم؟ از اینکه مرا بزنند؟ من برای فدا شدن هستم؛ خب بزنند! تو ایمانت را قوی کن بابا جان و با خدا معامله کن…"

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تصویر بحث‌برانگیز از آخرین مردِ حامیِ ترامپ

ج نوامبر 20 , 2020
سیاسی/ بین الملل وکیل ترامپ که‌ مسئول پیگیرد قانونی‌ «تقلب در انتخابات» است، تاکنون در دست‌کم دوازده مورد اثبات تقلب، ناکام بوده است. عکس رودی جولیانی در مقر کمیته ملی جمهوری خواهان در واشنگتن دی سی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. تصویری از آمیخته شدن عرق بدن شهردار سابق […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000