واعظی: بهترین زمان ورود به موضوع انتخابات ۱۴۰۰ بعد از تعطیلات نوروز است

سیاسی/ انتخابات 5fb602fc4fdee_5fb602fc4fdf1 عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه با انتقاد از برخی احزاب و فعالان سیاسی برای ورود به موضوع انتخابات ۱۴۰۰، بهترین زمان طرح موضوع انتخابات در کشور را بعد از تعطیلات نوروز سال آینده عنوان کرد.

محمود واعظی درباره برنامه‌های حزب اعتدال و توسعه برای انتخابات سال ۱۴۰۰ با تاکید بر اینکه ورود به موضوع انتخابات الان خیلی زود است و باید ببینیم شرایط به چه سمتی حرکت می‌کند، اظهار کرد: کمیته انتخابات حزب موضوع انتخاب ۱۴۰۰ را در دستور کار خود قرار داده است اما الان خیلی زود است که به موضوع انتخابات به‌طور جدی ورود کنیم؛ ما خودمان از اینکه افرادی که می‌خواهند کاندیدا شوند، از امروز تخریب کردن رئیس‌جمهور و دولت را آغاز کرده‌اند و مرتباً حرف‌هایی بدون پایه و اساس برای بالا بردن انتظارات مردم می‌زنند، انتقاد داریم.

وی با بیان اینکه «وقتی ما از افرادی که زودهنگام به موضوع انتخابات انتقاد می‌کنیم، خودمان نباید در این مسیر قرار بگیریم»، بهترین زمان ورود احزاب و فعالان سیاسی به موضوع انتخابات ۱۴۰۰ را بعد از تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ عنوان کرد.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه همچنین درباره برگزاری جلسات این حزب گفت: جلسات حزب به طور مرتب برگزار می‌شود و بعدازظهر پنجشنبه ۲۹ آبان شورای مرکزی جلسه‌ای درباره موضوعات روز دارد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

با فوت ۴۷۶ بیمار کرونایی دیگر، شمار جانباختگان به ۴۳۴۱۷ تن رسید

پ نوامبر 19 , 2020
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به آخرین آمار کرونا در کشور، گفت: بر اساس آخرین اطلاعات طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۷۶ بیمار کووید۱۹ جانباختند و مجموع فوتی‌ها به ۴۳ هزار و ۴۱۷ نفر رسید. سیما سادات لاری، گفت: از دیروز تا امروز ۲۹ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000