درددل‌های احمدرضا معتمدی در بستر بیماری/ یک سال سراغم را نگرفتند

5fb4e701a7559_5fb4e701a755b احمدرضا معتمدی کارگردان باسابقه سینما عنوان کرد که به دلیل سکته مغزی نزدیک به یک سال است که قادر به حرکت نیست.

احمدرضا معتمدی کارگردان سینما که روز گذشته ۲۷ آبان ماه خبر بیماری او پس از نزدیک به یک سال رسانه‌ای شد، گفت: یک سال گذشته و خیلی عجیب است که الان رسانه‌ها پیگیر حالم شده‌اند. اصحاب رسانه هم که باید خبررسانی می‌کردند تازه خبردار شده‌اند!

وی در تشریح وضعیت خود افزود: اوایل دی ماه سال گذشته سکته مغزی کردم، نصف بدنم فلج شده و به همین ترتیب دچار معضلاتی شده‌ام البته خیلی دوست ندارم درباره این موضوع صحبت کنم. بدنم دچار گرفتگی هایی شده و این مشکل برطرف نشده است.

معتمدی ادامه داد: راه رفتنم دچار مشکل شده و به طور کلی بستری هستم اصلاً در طول این یک سال به طور کامل بستری بوده‌ام.

کارگردان «سوءتفاهم» اظهار کرد: مغز از کار افتاده و باید بدن فعالیت کند. من باید فیزیوتراپی انجام بدهم ولی در این کشور سطح سیستم های فیزیوتراپی خیلی پایین است و نمی تواند پاسخگو باشد. این سیستم باید مغز را به حرکت دربیاورد اما قادر به انجام این کار نیست به همین ترتیب رفته رفته ماهیچه ها خشک می شود و این امر جزو عوارض بد سکته مغزی است.

وی در پایان درباره دلایل این اتفاق گفت: واقعاً برای این موضوع چه عواملی بیاورم؟ بگویم که من را اذیت می‌کردند؟ بالاخره هر کسی در حوزه و شغل خود یک سری مشکلات دارد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ویشکا آسایش داستان «سیندرلا» را تعریف می‌کند

چ نوامبر 18 , 2020
گروه سوینا (سینمای ویژه نابینایان) به مناسبت روز جهانی کودک، نسخه ویژه نابینایان انیمیشن سینمایی «سیندرلا» اثر چارلز پرو را با صدای ویشکا آسایش منتشر می‌کند. به مناسبت روز جهانی کودک، این گروه نسخه ویژه نابینایان انیمیشن سینمایی کلاسیک سیندرلا اثر چارلز پرو را روز پنجشنبه ۲۹ آبان ماه منتشر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000