برای اصلاح ساختار بودجه به دنبال عدم وابستگی به نفت باشیم

سیاسی/ مجلس 5fb362a65435d_2020-11-17_09-11 رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که باید برای اصلاح ساختار بودجه به دنبال عدم وابستگی به نفت و جلوگیری از کسری بودجه باشیم.

محمد باقر قالیباف در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) مجلس و در جریان بررسی کلیات طرح احکام کلی بودجه ۱۴۰۰ گفت: اصلاح ساختار بودجه موضوعی است که حضرت آقا هم آن را از ما خواسته بودند، ما در اصلاح ساختار بودجه باید به سمت درآمدهای پایدار و هزینه‌کرد موثر برویم و عدم وابستگی به نفت و جلوگیری از کسری بودجه را دنبال کنیم.

وی افزود: این موضوع محورهای مهمی دارد؛ مثل مالیات که در کمیسیون اقتصادی در حال بررسی است یا اصلاح نظام تامین اجتماعی و اصلاح بودجه شرکت‌های دولتی و نظام یارانه‌ها و همچنین اصلاح نظام بودجه ریزی.

قالیباف اضافه کرد: آنچه امروز در دستور کار ما قرار دارد یکی از سیاست‌های اصلاح ساختار بودجه را دنبال می کند تا برخی احکام بودجه را اصلاح و تصویب کنیم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بازگشت پر امید سوپراستار سینما به تلویزیون

س نوامبر 17 , 2020
پس از تقریبا چهار سال دوری ابوالفضل پورعرب، ستاره قدیمی سینما از تلویزیون، سریال «شرم» به کارگردانی احمد کاوری را در نوبت پخش دارد و تصویربرداری سریال «۸۷ متر» نیز تا یک ماه دیگر به پایان می‌رسد. ابوالفضل پورعرب ستاره قدیمی سینما در دو سال گذشته فیلمی روی پرده سینما […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000