نشست سه‌جانبه وزرای خارجه بحرین و آمریکا با نتانیاهو

سیاسی/ بین الملل 5fb1f95c8c164_5fb1f95c8c168 وزیر امور خارجه بحرین به منظور مشارکت در نشستی سه جانبه با نتانیاهو و پامپئو چهارشنبه در یک سفر رسمی به اراضی اشغالی می رود.

عبداللطیف الزیانی چهارشنبه در نخستین سفر خود پس از امضای توافق نامه برقراری روابط دیپلماتیک بین منامه و تل آویو طی ماه گذشته به اراضی اشغالی می رود.

شبکه عبری "کان" گزارش داد که "این سفر قرار است هجدهم ماه جاری میلادی انجام شود.

این اولین سفر یک مقام عالی رتبه دولت بحرین به اراضی اشغالی است.

رسانه های عبری همچنین گزارش دادند که نشستی سه جانبه طی روز چهارشنبه بین وزیر خارجه بحرین، مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برگزار می شود.

بحرین چهارمین کشور پس از امارات و اردن در سال ۱۹۹۴ و مصر در سال ۱۹۷۹ است که به عادی سازی روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی پرداخت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

وزیر خارجه سوریه درگذشت

د نوامبر 16 , 2020
سیاسی/ بین الملل منابع خبری سوری از درگذشت ولید المعلم، وزیر امور خارجه سوریه خبر داده اند. دولت یا رسانه هایی سوری دلیل درگذشت وزیر خارجه ۷۹ ساله این کشور را اعلام نکرده‌اند. ولید المعلم از سال ۲۰۰۶ تصدی وزارت امور خارجه سوریه بر عهده داشت. او از سال ۱۹۹۰ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000