مدیر فروشگاه متخلفی که اخیراً حراجی گذاشته بود بازداشت شد/ ویدئو

5fb1836acae0d_2020-11-15_23-07 اسماعیلی، معاون دادستان استان تهران گفت: مدیر و متصدی فروشگاه متخلفی که حراجی گذاشته بوند، بازداشت و زندانی شدند.

اسماعیلی، معاون دادستان استان تهران با اشاره به اقدام فروشگاه متخلف برای حراج ۳۹ هزار تومانی، اظهار کرد: مدیر و متصدی فروشگاه متخلفی که حراجی گذاشته بودند بازداشت و زندانی شدند.

او گفت: با گزارش از مرکز بهداشت شمال غرب تهران دادسرای ناحیه ۲۶ به این موضوع ورود پیدا کرد و محل توسط پلیس و مرکز بهداشت با دستور قضایی پلمب شد.

معاون دادستان استان تهران یادآور شد: افرادی که نقشی در این حراجی داشتند احضار شدند و به اتهام تهدید بهداشت و سلامت مردم تعقیب و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

درخشش انیمیشن ایرانی در جشنواره فیلم اسلواکی

ی نوامبر 15 , 2020
انیمیشن کوتاه «خورده شده» ساخته محسن رضاپور موفق به کسب عنوان تقدیر ویژه از مراسم جوایزِ بیست‌وششمین دوره‌ جشنواره‌ فیلم Golden Beggar اسلواکی شد. امسال به علتِ شیوع ویروس کرونا این جشنواره و مراسم جوایز آن به‌صورت مجازی برگزار شد و در روز پایانی، این انیمیشن ایرانی تقدیر ویژه جشنواره […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000