مسافرت بدون ارائه تست منفی کرونا ممنوع شد

5faf9ca166d35_5faf9ca166d3a

معاون وزیر بهداشت ممنوعیت سفر با انواع وسایل نقلیه عمومی برون شهری بدون داشتن تست منفی کرونا
از ۲۸ آبان را به معاونان وزیر راه ابلاغ کرد.

علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ابلاغیه‌ای خطاب به به معاونان وزیر راه و مدیران عامل سازمان‌های بنادر، راهداری، راه آهن و هواپیمایی، از ممنوعیت جابه جایی مسافران دارای تست کرونای مثبت با هواپیما، قطار، اتوبوس و شناور مسافری از چهارشنبه ۲۸ آبان بدون داشتن تست منفی خبر داد.

به گفته رئیسی، این ممنوعیت بر اساس مصوبه ستاد ملی کروناست و باید بر اساس این مصوبه، سامانه‌های فروش بلیت با هماهنگی وزارت ارتباطات، به سامانه‌های آزمایشگاه‌های وزارت بهداشت متصل شده و افراد مبتلا یا بهبود یافته بر اساس کد ملی، شناسایی شوند.

این ممنوعیت به شهرام آدم نژاد معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی ترابری و همچنین معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری هم ابلاغ شده است.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

با انجام تست‌های تشخیصی بیشتر، آمار مبتلایان بالا می رود

ی نوامبر 15 , 2020
مردانی، متخصص بیماری‌های عفونی گفت: با انجام تست‌های تشخیصی بیشتر و رساندن آن به عدد 100هزار نفر در روز، رقم تشخیص داده شده از عددهای کنونی فراتر خواهد رفت.badoorbinakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000