به واکسن کرونا اعتماد دارید؟ / نیمی از مخاطبان خبرفوری می‌گویند، خیر!

5fafcb04e60fd_2020-11-14_15-48

واکسن کرونا اندک اندک به مرحله تولید انبوه نزدیک می‌شود. ایران، آمریکا، چین و روسیه در زمره کشورهای تولیدکننده هستند اما چقدر می‌شود به این واکسن‌ها اعتماد کرد؟

در تازه‌ترین آمارها، ۱۶ واکسن تولید ایران با عبور از مرحله تست آزمایشگاهی به سطح تست انسانی رسیده و دو واکسن آمریکایی و روسی نیز با ۹۰ و ۹۲درصد تاثیر مثبت، آماده تولید انبوه است.

با این حال کم نیستند افرادی که چندان اعتمادی به این واکسنها نداشته و می‌گویند حتی اگر این واکسن به دستشان برسد، آن را تزریق نمی‌کنند.

در همین رابطه کانال خبر فوری از مخاطبان خود خواسته به این سوال پاسخ دهند که آیا به واکسن کرونا که در مرحله تولید جهانی است، اعتماد دارند؟

نتایج این نظرسنجی که بیش از ۶۰هزار نفر در آن شرکت کرده‌اند جالب است. بیش از نیمی از شرکت‌کنندگان گفته‌اند که اعتمادی به این واکسن ندارند.

در برابر این اکثریت ۵۱درصدی، البته ۴۹درصد دیگر امیدشان به واکسن هایزر و یا دیگر واکسن‌های درحال ساخت است.

شما درباره واکسن کرونا و تاثیر آن چه فکر می‌کنید؟ آیا بالاخره دانشمندان، با واکسن کرونا، این ویروس را شکست می‌دهند؟ شما هم کامنت بگذارید و نظر بدهید.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

افزایش 25 درصدی تجویز آنتی بیوتیک توسط دندانپزشکان

ی نوامبر 15 , 2020
به دلیل بحران ناشی از کروناویروس بیماران مجبور به انتظار درمان طولانی بوده و به همین دلیل تجویز آنتی بیوتیک توسط دندان پزشکان افزایش یافته است. متخصصان هشدار دادند استفاده بیش از حد از آنتی بیوتیک‌ها می‌تواند مشکل مقاومت ضد میکروبی یا AMR را افزایش دهد. استفاده غیر ضروری از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000