آخرین قیمت‌ها در بازار خودرو/پراید ۱۱۱ به ۱۲۵ میلیون رسید

5faeba35b4776_5faeba35b4779 قیمت خودرو همزمان با نوسان قابل توجه نرخ ارز در هفته‌های اخیر با نوسانی قابل توجه همراه شد اما در روزهای اخیر شیب کاهش قیمت کمی کند شده است.

قیمت پراید ۱۱۱ که پیش از نوسانات اخیر بازار بر محدوده ۱۴۰ تا ۱۴۵ میلیون تومان استوار شده بود، در روزهای اخیر به ۱۲۵ میلیون تومان در فایل های اعلامی رسیده است.

نرخ پراید ۱۳۱ نیز برابر با ۱۰۵ میلیون تومان گزارش شد و پراید ۱۳۲ نیز با نرخ ۱۱۰ میلیون تومان فایل شد.

بازار خودرو

قیمت پراید ۱۵۱ برابر با ۱۲۳ میلیون تومان گزارش شده است . تیبا هاچ بک نرخی برابر با ۱۴۲ تا ۱۴۴ میلیون تومان و تیبا صندوق دار نرخی در حدود ۱۳۳ میلیون تومان دارد . قیمت ساینا در فایل‌ها ۱۴۰ میلیون و ساینا ای‌ایکس دنده ای نیز ۱۳۷ میلیون تومان گزارش شد . قیمت کوییک دنده‌ای با رینگ آلومینیومی ۱۴۸ میلیون تومان و قیمت کوییک دنده ای رینگ فولادی نیز برابر با ۱۴۳ میلیون تومان گزارش شده است . کوییک آر دنده ای نیز ۱۵۸ میلیون تومان قیمت خورده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مهمانی‌ها عامل ۳۰ تا ۵۰ درصد موارد ابتلای جدید کروناست

ج نوامبر 13 , 2020
معاون وزیر بهداشت گفت: مهمانی‌ها عامل ۳۰ تا ۵۰ درصد موارد ابتلای جدید است، لذا باید این موارد را رعایت کرده تا پاییز خطرناکی را تجربه نکنیم. «حریرچی» معاون کل وزارت بهداشت گفت: طبق پیش بینی‌های سایت IHME آمریکا کشور ما با افزایش موارد مرگ‌ومیر مواجه است. هموطنان باید توجه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000