۱۱۷۳۷ ابتلا و ۴۶۱ فوتی جدید کرونا در کشور

5fae62a661ea8_2020-11-13_14-10

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد بروز و فوتی ناشی از کووید-۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد.

دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۲۳ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۷۳۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۹۶۷ نفر از آنها بستری شدند.

وی گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۳۸ هزار و ۳۲۲ نفر رسید.

لاری ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۶۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۰ هزار و ۵۸۲ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تا کنون ۵۴۶ هزار و ۶۴۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

به گفته وی، ۵۶۳۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری افزود: تا کنون پنج میلیون و ۴۲۴ هزار و ۴۷۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی گفت: استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

استعفای ۲ مقام ارشد وزارت امنیت داخلی آمریکا تحت فشار کاخ سفید

ج نوامبر 13 , 2020
سیاسی/ بین الملل دو مقام ارشد وزارت امنیت داخلی آمریکا تحت فشار کاخ سفید مجبور به استعفا شدند. به گزارش سی ان ان، یکی از این مقامها متعلق به واحد سایبری وزارت امنیت داخلی است که در پی تغییرات دولت دونالد ترامپ در حوزه امنیت ملی استعفا کرد. او که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000