خبر مهم قوه قضاییه درباره مهریه و سکه/ ترامپ به فکر جنگ با ایران است؟

سیاسی/ بین الملل 5facf57b83cea_2020-11-12_12-12 اگر این روزها در عالم بی‌خبری سیر می‌کنید، خوش به حالتان. "بی خبر" هم قصد ندارد شما را باخبر کند، فقط می‌خواهد قدر بی خبری را بهتر بدانید.

امروز قیمت دلار کمی بالا رفت. این خبر بعد از چند روز پایین آمدن قیمت‌ها، خیلی خوب نبود. با این وجود چون قیمت طلا همچنان به کاهش خودش ادامه داد، هنوز هم باید به قیمت‌ها امیدوار بود.

کاهش قیمت سکه می‌تواند خبر خوبی برای دامادهای قربانی مهریه باشد چراکه سخنگوی قوه قضائیه آب پاکی را روی دست بدهکاران مهریه ریخت و گفت سکه حتما باید پرداخت شود.

افزایش قیمت دلار شاید ربطی به شایعه‌ی اخیر داشته باشد. همان که گفته شد در اقدامی عجیب، دونالد ترامپ که بازنده انتخابات 2020 شده، وزیر دفاع خودش را برکنار کرده و شاید به فکر جنگ با ایران باشد. یعنی واقعا ترامپ اینقدر از تعادل خارج شده؟ ما که بی خبر هستیم.

گفتیم ترامپ، این هم بد نیست بدانید که بعضی از رسانه‌های آمریکایی، تعداد آرای الکترال جو بایدن را به قدری پایین آوردند تا دوباره سرنوشت انتخابات 2020 نامعلوم باقی بماند. واقعا موضوع شمارش آرای انتخابات آمریکا می‌تواند به عنوان یک نمونه، در کتاب رکوردهای گینس ثبت شود.

این هم از اولین برنامه بی خبر. دیدید گفتیم که هدف ما، نشان دادن فواید بی خبری است؟ پس هر روز با ما باشید تا باهم دیگر از بی خبری لذت ببریم.

نسخه باکیفیت قسمت اول برنامه "بی خبر" را اینجا ببنید. badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بایدن رئیس دفتر کاخ سفید را مشخص کرد

پ نوامبر 12 , 2020
سیاسی/ بین الملل رئیس‌جمهور منتخب آمریکا ران کلین، دستیار قدیمی و باسابقه خود را، به عنوان رئیس دفتر کارکنان کاخ سفید معرفی کرد. کلین سابقه فعالیت در پست‌های مهم دولتی را دارد و در دولت باراک اوباما جزو تیم مقابله با بیماری ابولا بود. جو بایدن، رئیس‌جهور منتخب آمریکا، ران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000