تجهیزات شبکه و لوازم جانبی شیائومی را از کجا تهیه کنیم؟

5faa6eba76658_2020-11-10_14-13 با توجه به تنوع محصولات، برای خرید بهتر است قبل از خرید با مشاورین زیادی در رابطه با خرید خود صحبت کنید.

فروشگاه پگاه شاپ با داشتن مشاورین حرفه ای شما را در خرید تجهیزات شبکه و کالاهای شیائومی راهنمایی می کنند تا خرید مطمعنی را انجام دهید.

کالاهای ارائه شده توسط پگاه شاپ

کاهای ارائه شده توسط پگاه شاپ در دو زمینه کاملا مجزا از یکدیگر می باشند. دسته اصلی کالا های این فروشگاه مربوط به کالای شبکه بوده و دسته ی دیگر شامل اکثر کالاهای جانبی شیائومی می باشد.

در بخش شبکه این فروشگاه کالاهایی که به فروش می رسد شامل:

· سرورهای شبکه

· سوییچ های شبکه

· انواع روتر و مودم

· تجهیزات ویپ

· تجهیزات میکروتیک

· انواع رک

همچنین در بخش شیائومی این فروشگاه، کالاهایی به شرح زیر به فروش می رسد:

· گوشی موبایل

· ساعت های هوشمند

· دستبند های سلامتی

· هدفون های بلوتوث

· اندروید باکس (هشومند ساز تلویزیون)

· پاور بانک

· اسپیکر

· شارژرهای فندکی خودرو

· انواع کابل و رابط

شما برای خرید تمامی این کالاها می توانید به سایت پگاه شاپ به آدرس WWW.pegahshop.com مراجعه کرده و کالای مورد نظر خود را خریداری نمایید.

همچنین می توانید از طریق سیستم پشتیبانی این سایت قبل از خرید خود پاسخ تمامی سوالات خود را درباره ویزگی های آن محصول دریافت نمایید.

درصورت تمایل به خرید کالاهای مد نظر خود که از طریق سایت به آن ها دسترسی ندارید، می توانید برای سفارش با شماره تلفن 91002021-031 نیز تماس حاصل فرمایید.

شما با خرید از طریق سایت پگاه شاپ می توانید کالای خود را خریداری نموده و هزینه آن را درب محل و به هنگام تحویل کالا پرداخت نمایید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سینماهای تهران باز هستند یا تعطیل؟!

س نوامبر 10 , 2020
پس از گذشت بیش از یک ماه، زمان بازگشایی دوباره سینماها رسیده ولی با توجه به محدویت ساعت کار سالن‌ها و نبود فیلم جدید، سالن‌های انگشت‌شماری در تهران فعالیت خود را از سر گرفته‌اند. تیرماه امسال که سالن‌های سینمایی پس از چهار ماه تعطیلی بازگشایی شدند، شور و انگیزه بیشتری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000